De website van Eigen Haard kunt U  hier bereiken: https://www.eigenhaard.nl/

Op regionaal niveau maakt Huurdersvereniging Uithoorn & De Kwakel deel uit van de Huurdersfederatie Alert. In deze federatie zijn huurdersverenigingen uit alle regio’s waar Eigen Haard verhuurt verenigd. De federatie overlegt met Eigen Haard over zaken die alle huurders aangaan die het lokale niveau ontstijgen. Denk hier bijvoorbeeld aan het verkoopbeleid, het investeringsbeleid en de jaarlijkse huurverhoging. Ook de verdeling tussen sociale huur en vrije sector huur komt hier aan bod.

Voor meer informatie kunt U de website van Alert bezoeken: http://www.huurdersfederatie-alert.nl/

Een maandelijks overzicht van de activiteiten van Alert vindt u hier: http://www.huurdersfederatie-alert.nl/maandberichten/

DE BELKLUS

Deze stichting biedt hulp aan senioren en gehandicapten bij het uitvoeren van klussen.

Voor senioren is de leeftijdsgrens dit jaar (2018) vanaf 65+ en volgend jaar (2019) is de leeftijdsgrens vanaf 67+.

De regio’s waarin een beroep gedaan kan worden op de vrijwilligers van de Belklus zijn Amstelveen, Ouder-Amstel, Uithoorn en Amsterdam Zuid.

De stichting Belklus kan helpen met eenvoudige kleine klusjes denk aan:

• in- en rond de woning.
  • sanitair, Electra, tuin, digitaal, hang- en sluitwerk, veiligheid.
  • Ontluchten en bijvullen van uw verwarming.

Om te weten of u in aanmerking komt kunt U op de volgende wijze contact opnemen:

• Bel op werkdagen tussen 10.00 – 12.00 uur 020 – 647 10 89
  • Of vul het online formulier in belklus.nl
  • of Whatsapp uw klus + foto 06-543 40 370

Melding over openbare ruimte indienen

Heeft u een klacht over bijvoorbeeld bestrating, afval, reiniging, groenvoorziening, verstopte riolen, openbare verlichting of over ongediertebestrijding? Dan kunt u dit direct regelen.

Makkelijk Melden App

Inwoners van de gemeente Uithoorn kunnen ook een melding openbare ruimte doorgeven via de Makkelijk Melden App. Download de app via de Apple Store of

.

Direct regelen

REGELEN MET DIGID

Wat is DigiD?

REGELEN ZONDER INLOGGEN

Meld een gevaarlijke situatie of een spoedeisende zaak altijd telefonisch (0297) 513111. Dan kunnen we zo snel mogelijk actie ondernemen.

Kosten zijn niet van toepassing of niet gespecificeerd.